Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2011 07:09 - Пазарът на вода скоро ще надмине петролния
Автор: ucugop Категория: Други   
Прочетен: 1470 Коментари: 3 Гласове:
2



Икономистът от Citi, Вилем Бойтер посъветва клиентите си да инвестират във водния сектор, който скоро ще стане още по-горещ от петролния.
Мисля, че в близко бъдеще можем да очакваме силна експанзия на инвестициите във водния сектор, което включва производството на свежа и чиста вода от други източници (обезсоляване, пречистване), както и нейното съхранение и транспорт. Мисля, че можем да очакваме появата на тръбопроводи, които по своя обем ще надминат сегашните газо и  нефтопроводи.image
Също така скоро ще се появят водни танкери и резервоари, които ще надминат по обем тези с нефт и газ. Ще има и нови системи от канали за транспортиране на вода.
Надявам се също така, че тези нови проекти ще бъдат разработени и внедрени като се вземе предвид въздействието върху околната среда и социалното въздействие на тези мега-проекти.
Вярвам, че появата на един интегриран пазар в глобалната търговия с прясна вода трябва да се очаква в рамките на 25-30 години.
Ще има различни видове прясна вода, така както сега има различни сортове петрол. Водата като клас активи, по мое мнение, в крайна сметка ще бъде най-важният физически клас активи, надминавайки петрола, медта, селскостопанските суровини и благородни метали.

 




Гласувай:
2



1. diadokolio - Благодаря Ви!
03.08.2011 08:11
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за прекрасния материал!
През 1979г. бях помощник отряден в международен лагер. Приех с интерес впечатляващите се деца, които не вярваха, че може да се пие вода от чешмата.
Годините минаваха и информацията се трупаше.
Да, напълно сте прав!
Появи се проблем и се оттеглих на село през 1997г..
Търсех дълго и държах да е с кладенец, водният стълб е 5м., спада до 2м., но не изчезва.
Притеснявам се за хората, които се разхождат с пластмасови бутилки, а са забравили урока по физика, за наелектризирането. Бутилките изминават стотици километри и от триенето се наелектризират, а телата ни се справят трудно с променената вода.
Плахи са опитите в залесяването, но вярвам, че ще надделеят разбиращите бъдещите изненади!
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
2. анонимен - Здравейте приятели:)Днес ...
03.08.2011 09:19


Здравейте приятели:)Днес имам среща с Кремена на 30 години семейна с едно дете.Както вече се досещате запознахме се с нея в чата и днес ще ходя за първи път да я шибам:)Всъщност аз ги шибам по един път защото съм красив 182 висок 92 кг къса кестенява коса атлетично тяло и от там изборът ми е страшно голям.Креми ми обясни че има щастлив брак защото мъжа и много я обича и работи също така много за да са задоволени тя и детето .Мисля днес да и се изпразня в устата но тя ми намекна че иска и в дупето защото с мъжа си не го е правила.Не е морално а и те се обичат и уважават според нея.Всъщност тя ми каза че най важното е доверието в една връзка.Съгласен съм с нея.Отивам да си подмия пишката и ще ходя в 10 часа когато тя ще излезе от работа.Вие знаете приятели мои че аз живея с родителите си и имам много пари само и единствено за мои нужди.Ще платя половината цена от хотелската стая а другата тя ще доплати от парите на мъжа си.

Пожелайте ми приятен ден и приятно изкарване:)
цитирай
3. filipgeorgiev - Това е едно от статиите
03.08.2011 11:50
под която не знам да ли да сложа че ми харесва. Инфото съвпада с тенденциите в света напоследък /и войната в Либия/. От друга стран какво да ми харесва че ще ни ударят по едно от малкото неща без които не можем - водата, докато ни залъгват с дрънкулки - Айфон 5?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ucugop
Категория: Други
Прочетен: 727923
Постинги: 205
Коментари: 415
Гласове: 198
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930